Kompanija Competence Call Center (CCC) , koja sada posluje kao dio TELUS International d.o.o. Sarajevo do kraja 2021. očekuje poslovni rast preko 70% , daljnju ekpanziju poslovanja, kao i udvostručenje broja zaposlenih u poslovnici u Banjoj Luci.

TELUS International razvija inovativna cjelovita rješenja i tehnologije sljedeće generacije, a njihov fokus je na kontinuiranoj optimizaciji korisničkog iskustva kroz sve klasične i digitalne komunikacijske kanale.

Prema riječima Aldina Hadžića, Call Centar menadžera, njihov tim od ukupno 350 motiviranih zaposlenika brine o međunarodnom tržištu i podržava rast postojećih partnerstava prvoklasnom korisničkom uslugom.

Udvostručen tim u Banja Luci

Uz naše snažno međunarodno prisustvo, nudimo digitalna rješenja i rješenja za iskustva kupaca na preko 50 jezika za neke od najpoznatijih svjetskih marki. Zadovoljni smo što smo uspjeli dalje proširiti svoje prisustvo u BiH i jugoistočnoj Evropi s lokacijom u Banjoj Luci u proljeće 2021. godine. Naš tim od 100 uposlenih u Banjoj Luci radi na međunarodnom projektu u telekomunikacijskoj industriji i udvostručit će svoju veličinu do kraja godine. Trenutno tražimo predane uposlenike, koji će nas aktivno podržavati i pomoći u oblikovanju našeg rasta“, rekao je Hadžić.

Čak i u vrijeme pandemije COVID-19, u TELUS International uspjeli su realizirati planirane projekte, uspješno njegovati postojeća partnerstva i postići ili premašiti dogovorene ciljeve.

Piše: Irena Vasić Dobrić