Kompanija Termoelektro d.o.o. Brčko ostvarila je u prvih šest mjeseci ove godine prihod od devet miliona KM, a širenje svojih djelatnosti i zapošljavanje novih stručnih kadrova postavljaju kao imperativ do kraja 2021. godine.

Specijalizovani su za: izgradnju, remont, rekonstrukciju, revitalizaciju i održavanje termoenergetskih, industrijskih i drugih postrojenja, kao i izradu i montažu nestandardne opreme i konstrukcija.

U skladu sa svojim sloganom “Više od tradicije“, u mogućnosti su projektovati i izvesti najkompleksnije projekte, te kvalitetom urađenih radova nadmašiti očekivanja svojih klijenata, kaže Ilija Stjepanović, predsjednik Uprave.

U prvih šest mjeseci 2021. godine ostvarili smo prihod od oko devet miliona KM. Ostvareni prihod za cijelu prošlu godinu bio je oko 14 miliona KM. Poslovni rezultat bi bio minimum za 10% bolji da se nije desila pandemija, pošto naš godišnji prihod u prosjeku iznosi preko 15 miliona KM“, kaže Stjepanović.

Manji broj projekata smo implementirali lani, a riječ je o ulaganjima u mašinski park, autodizalice, mini poslovnu zonu u Mačkovcu-Loparama. Ponosni smo što smo u 2020., zadržali postojeći broj radnika, te što smo u godini krize ugovorili nabavku i implementaciju poslovnog informacionog sistema – ERP, zajedno sa DMS (dokument menadžment sistem), koji bi nam trebao omogućiti da budemo što bolji, brži i efikasniji. Implementacija tog projekta je u završnoj fazi“, istaknuo je Stjepanović.

Kompanija Termoelektro d.o.o. Brčko osnovana je 1997. godine, a jedan od osnivača je i Termoelektro Holding a. d. Beograd koji je bio lider u toj oblasti u SFRJ.

Danas broje 300 zaposlenih, koji pružaju kompletne usluge počev od inženjeringa i izrade projekata do organizacije na samom gradilištu, po principu „ključ u ruke“. Zajedno sa povezanim preduzećima broj zaposlenih je oko 500.

Sve veći problem predstavlja im nedostatak kvalitetne radne snage i to će biti jedan od najvećih izazova, zadržati postojeće i privući nove kadrove, kaže Stjepanović.

Ambiciozan plan je i širenje djelatnosti, koje se nameće kao imperativ.

Kada su pitanju nove djelatnosti, šanse leže u rotacionoj opremi, turbinama, armaturama, gasovodima, alternativnim izvorima energije itd. U svakom slučaju, želimo da napredujemo, da se usavršavamo, da kupcima ponudimo ono što je za njih najbolje i najkvalitetnije rješenje“, objašnjava Stjepanović.

Ova godina za njih predstavlja godinu izazova, koja bi trebala donijeti oporavak od pandemije i povratak na razvojni put u skladu sa njihovom vizijom, misijom i ciljevima.

Naša vizija je da zadržimo vodeću poziciju na domaćem tržištu, te da ojačamo svoju ulogu na strateškim tržištima u inostranstvu. Da razvijamo i održavamo poslovne odnose s domaćim i stranim partnerima sa visokim stepenom profesionalizma i vrhunskim kvalitetom usluga, uz poštovanje rokova i interesa naših klijenata. Naši glavni ciljevi, između ostalog, su kontinuirano unapređenje naših usluga uz dosljednu primjenu domaćih i međunarodnih standarda, kao i razvoj Termoelektra kao moderne, snažne, pouzdane i prepoznatljive kompanije na tržištu u BiH i inostranstvu“, istaknuo je Stjepanović.

Piše: Irena Vasić Dobrić