Firma A.D. Alpro iz Vlasenice danas ima veći broj radnika nego na početku epidemije, održali su isti nivo plata, a sve poslovne ciljeve premašili su u visokom procentu. Istovremeno, značajna sredstva su investirana u unapređenje i modernizaciju proizvodnih procesa i opreme.

U prošloj godini svi smo se suočili sa pandemijom čije su posljedice bile veoma ozbiljne. Novi izazovi sa kojima smo se morali suočiti uzrokovali su prilagođavanje organizacije poslovanja, striktno poštovanje epidemioloških mjera uz posebno vođenje računa o bezbjednosti i zdravlju svih zaposlenih. U prvoj polovini ove godine Alpro bilježi značajan rast proizvodnje i prodaje, uz nova zapošljavanja radnika. Do kraja godine planiramo realizaciju nekoliko projekata koji će dodatno unaprijediti poslovanje kompanije”, kazao je Vladan Nastić, generalni direktor kompanije.

Alpro je firma koja se bavi proizvodnjom – ekstruzijom aluminijumskih profila, a danas u svom proizvodnom programu ima široku lepezu od preko 3.000 različitih profila, koji široku mogućnost primjene pronalaze u oblasti građevinarstva, mašinske i elektro industrije. Od 2004. godine Alpro posluje u sastavu grčke Alumil Grupacije, jedne od najrazvijenijih kompanija na globalnom nivou u oblasti dizajna i proizvodnje aluminijumskih sistema. Fokus kompanije je svakodnevno unapređenje poslovnih procesa i proizvoda kako bi očekivanja klijenata bila ispunjena na pravi način.

Alpro danas spada u lidere u svojoj oblasti u BiH, predstavlja izvozno orijentisanu kompaniju koja plasira svoje proizvode na tržištu Bosne i Hercegovine, ali veliki dio izvoze i na tržišta Srbije, Hrvatske, Austrije, Njemačke, SAD-a i drugih zemalja.

Trudimo se da naše poslovanje usavršavamo, proizvodimo i plasiramo proizvode posebno dizajnirane da odgovore aktuelnim potrebama naših poslovnih partnera, uz poštovanje međunarodnih standarda kada je riječ o certifikaciji. Također, sa zadovoljstvom uvažavamo sve sugestije naših klijenata gradeći poseban partnerski odnos”, kaže Nastić.

Alpro je, kako je kazao Nastić, tim u kojem svaki pojedinac ima važnu ulogu. Bez takvog tima i zajedničkog angažovanja bilo bi, dodaje, nemoguće postići vrhunske rezultate i biti među liderima u oblasti.

Naša velika prednost jeste iskustvo koje proizilazi iz višedecenijskog prisustva i rada u branši kao i poslovna filozofija i prisustvo kompanije Alumil na globalnom nivou. Proširivanje kapaciteta uz dodatna ulaganja kako bismo unaprijedili kvalitet našeg poslovanja i zadržali trenutnu poziciju na tržištu”, istakao je Nastić.

Piše: Minela Pamuk