Jedan od lidera u proizvodnji hrane u BiH, kompanija Mladegs Pak d.o.o. Prnjavor ostvarila je izvrsne poslovne rezultate u prošloj godini, ali i u prvih šest mjeseci 2021., uprkos brojnim poteškoćama i izazovima koje je donijela pandemija COVID-19.

Osim toga, Mladegs Pak sa svojim premium brendom Bonito u 2021. godini izlazi na nova tržišta Jugoistočne Evrope, privodi kraju gradnju fabrike u koju je uložila više od 7 miliona KM i prelazi na upotrebu PET ambalaže u proizvodnom procesu.

Prema riječima Gorana Vrhovca, vlasnika Madegs Pak d.o.o. Prnjavor, brzo su se adaptirali na nove uslove rada, što je omogućilo efikasan nastavak proizvodnje, očuvanje radnih mjesta i realizaciju većine poslovnih ciljeva.

Kompanija Mladegs Pak ostvarila je najbolje poslovne rezultate među srednjim privrednim društvima u BiH u 2020. godini. Imali smo povećanje dobiti čak za 165% i izvoza za 120% u odnosu na prethodnu godinu, a ostvareni prihod iznosio je 26,7 miliona KM. Također, u prvih šest mjeseci 2021. godine ostvarili smo rekordan prihod u iznosu 13,3 miliona KM, što je za 670.000 KM više u odnosu na isti period 2020.“, kaže Vrhovac.

Zahvaljujući ovim impozantnim poslovnim rezultatima, rangirani ste kao prvoplasirani u djelatnosti u projektu „100 najvećih u BiH“. Kako ste to postigli?

“Postigli smo zahvaljujući primjeni najviših svjetskih standarda u proizvodnji hrane, što potvrđuju stečeni HACCP, ISO i IFS certifikati. Garantujemo visok kvalitet naših proizvoda, koji su ujedno i prvi izbor mnogih evropskih potrošača u robnim markama renomiranih trgovačkih lanaca kao što su LIDL, Penny, Billa, HOFER, Konzum, Mercator i drugi.

Veliku pažnju posvećujemo izboru i kontroli sirovina od provjerenih dobavljača, koje su osnova kvaliteta finalnog proizvoda, koji nastaje prolaskom kroz najsavremenije procese proizvodnje hrane. Ti procesi odvijaju se na više od 10.000 m2 u objektima u kojima je instalirana oprema renomiranih svjetskih proizvođača.”

Možete li ukratko predstaviti kompaniju Mladegs Pak d.o.o. Prnjavor ?

“Kompanija Mladegs Pak je domaći proizvođač prehrambenih proizvoda još od 1989. godine i posluje sa jasnim ciljem da svojim kvalitetnim proizvodima ispuni zahtjeve svakog domaćinstva.

Mladegs Pak je prije svega pouzdan partner i povjerenje koje godinama gradimo sa kupcima, potrošačima i dobavljačima, predstavlja dodatni poticaj za nastavak našeg poslovnog rasta. Kvalitetom i širokim asortimanom svojih proizvoda, sve većim izvozom, te vrijednim radom svih zaposlenih zasluženo smo zauzeli mjesto među najboljima u BiH, kao i prvo mjesto među srednjim privrednim društvima u Republici Srpskoj.

Preko 400 raznovrsnih proizvoda kompanije Mladegs Pak, mogu se podijeliti u kategorije kečapa i proizvoda od paradajza, začina i dodataka jelima, supa i čorbi, dodataka za kolače i peciva, mješavina za mafine i kolače, pudinga i sladoleda, zobenih-ovsenih kaša i pahuljica, čajeva i napitaka, proizvoda za zimnicu, mlinsko pekarskih proizvoda i žitarica, te gastro proizvoda za HOREKA sektor.”

Koji su najpoznatiji brendovi kompanije Mladegs Pak?

“Bonito je premium brend naše kompanije i može se pohvaliti svojim bogatim asortimanom od preko 350 proizvoda. Bonito je svoje mjesto našao i na policama van BiH. Potpisivanjem ugovora sa kompanijom za distribuciju FMCG proizvoda „Nelt“, obezbijeđen je izlazak na nova tržista Jugoistočne Evrope. Osim toga, naši proizvodi nalaze mjesto i u drugim državama kao što su: Hrvatska, Slovenija, Austrija, Švajcarska, Rumunija, Češka, Slovačka, Litvanija, Finska, Mađarska, Bugarska i Australija.”

U kolikoj mjeri je pandemija COVID-19 uticala na poslovanje Vaše kompanije u 2020. godini?

“Pandemija je donijela mnoge poteškoće i izazove, ali uspjeli smo adekvatno i brzo da se adaptiramo na nove uslove rada, što je omogućilo efikasan nastavak proizvodnje i realizaciju većine poslovnih ciljeva. Tokom čitavog perioda uspjeli smo da održimo kontinuitet poslovanja i očuvamo radna mjesta.”

Društveno odgovorne akcije po kojima je Vaša kompanija poznata, nisu izostale ni u doba pandemije?

“Da, upravo sa našim brendom Bonito nerijetko realizujemo društveno odgovorne kampanje, kojima promovišemo vrijednosti majčinstva i porodice. Vrijednosti koje njeguju majke je zadatak koji smo i mi stavili ispred sebe, jer smo svjesni da su one stub našeg društva. Prvi smo započeli obilježavanje Dana majki u BiH i to činimo već godinama

Da li ste uspjeli realizovati sve planirane projekte i investicije?

Pri kraju je realizacija projekta nove fabrike površine 1.600 m2, u čiju je izgradnju i nabavku opreme za proizvodnju kečapa uloženo više od 7 miliona KM. Nabavili smo opremu za proizvodnju kečapa, majoneze i senfa i naredna faza je puštanje ovih mašina u rad.

Bitna promjena u proizvodnom procesu kompanije jeste i prelazak na upotrebu PET ambalaže, koja se može 100% reciklirati.”

Koje značajne projekte ili usluge planirate implementirati u 2021. godini ?

“O tome koliko kompanija prati trendove i novitete u prehrambenoj industriji govori i činjenica da je prije mjesec naš premium brend Bonito izbacio devetnaest novih proizvoda, kojima nastojimo da olakšamo i upotpunimo doživljaj kuhanja i pripreme hrane u svakom domu. Ovih devetnaest proizvoda podijeljeno je u dvije kategorije od čega je 10 različitih smjesa za mafine i kolače i devet novih mješavina začina za salate i mesa.

Stručni tim kompanije konstantno radi na razvoju novih proizvoda, te je u konstantnim pregovorima što se tiče plasmana naših brendova na nova inostrana tržišta i u tom pogledu očekujemo velike rezultate.”

Piše: Irena Vasić Dobrić